Uvedení v praxi

Rozhodli jste se, že je změna firemního image nezbytná?!? Jsme tady, abychom vás přinejmenším inspirovali…

Pro nás je velmi důležité poznat filozofii klienta, jeho současný image, umístění sídla i vlastní zaměstnance firmy. Image maker totiž musí zjistit co nejvíce o vás, aby nová tvář, kterou pro vás navrhne, byla nejen unikátní, ale hlavně podtrhoval charakter klienta. Na schůzce je třeba specifikovat oblast, ve které klient podniká, cílovou skupinu jeho zákazníků, prostředky, které je ochotný do změny image vložit i vlastní představu klienta.

Vstupní schůzka je spojená s prezentací našich, již realizovaných projektů. S tím máme velmi dobrou zkušenost, protože klient si často nedokáže představit, jaké se mu otevírají možnosti a proto je pro něj prezentace určitě inspirující. A to je naším úkolem – inspirovat, ukázat vám celé pole možností. Na vás pak zůstane výběr cesty, kterou spolu s námi půjdete… První schůzku s klientem považujeme za naši časovou investici, a je samozřejmě neplacená. Po schůzce zpracujeme v dohodnutém termínu klientovi koncepci a předložíme k nahlédnutí.

Koncepce může obsahovat (vždy záleží na potřebách klienta):

  1. Návrh logotypu – většinou 1–3 návrhy typově odlišné.
  2. Specifikaci barev – nedílnou a důležitou součástí je zvolení takových barev, které budou podporovat nové image firmy.
  3. Reklamní slogan – marketingová podpora.
  4. Marketingová strategie.
  5. Grafické zpracování zvolené myšlenky.
  6. Sada fotografií. Příklad: klient si přeje zvýšit prodej notebooků a chce ukázat, že ntb (notebooky) jsou určeny pro všechny věkové skupiny. Vytvoříme 2-3 fotky, tematicky zaměřené, menší dítě prožívající radost z her, teenagera, který leží na zádech na gauči a chatuje a důchodce, sedící u stolu s brýlemi a hledající dovolenou.
  7. Doprovodné motivy. Příklad: klient potřebuje prvek, který by oživil technologicky nudné produkty. Pro společnost Likov, který dodává stavební prvky jsme vymodelovali panáčka ze skla a prvky se nafotily spolu s postavičkou. Tím došlo k oživení produktů.

Koncepci vám v jednoduché podobě předložíme zpracovanou elektronicky a necháme na vás, jestli vás vytvořený image osloví. V případě, že vás naše návrhy nezaujmou a nebudete mít ani zájem o spolupráci, nepožadujeme za svoje služby žádné finanční prostředky. Neinvestovali jste tedy peníze zbytečně, a přesto jste získali spoustu zajímavých informací a postřehů, které určitě v budoucnu použijete. Jestliže vás vytvořený image osloví, domluvíme se na spolupráci, stanovíme orientační cenu zakázky, abyste měli hned na počátku spolupráce přehled o výši investice.

Co je nám vlastní a považujeme za samozřejmost:

  1. Stoprocentní časová spolehlivost
    termíny, které si domluvíme, jsou vždy dodrženy a nikdy se vám nestane, že je schůzka bez upozornění zrušena či přesunuta.
  2. Kvalitní team znamená i kvalitně odvedenou práci,
    ze které se můžeme všichni těšit. Pro nás je přece spokojenost zákazníka na prvním místě :-)
  3. Osobní zájem
    znamená, že do každé zakázky vnášíme kousky svého já, hledáme nové technologie, myšlenky a vylepšujeme zpracování a stále hledáme nové cesty k prezentaci klienta.

Ať už vás oslovil text, ukázky našich prací, a nebo jsme jen vzbudili váš zájem, bude nám potěšením udělat nabídku právě vám! Kontaktujte nás způsobem, který vám bude nejvíce vyhovovat :-) Zavolejte, napište, náš image maker si domluví s vámi schůzku v termínu, který bude vám vyhovovat, ideálně u vás ve firmě.



Občanské sdružení Cantes